Noll motivation och konstant trött..

 

Hatar November.. jag verkligen HATAR november..

Först och främst längtar jag tills på tisdag då vi ska kolla på en lika dan lägenhet som våran så vi vet hur den ser ut på riktigt och inte bara sitta med en planlösning framför oss.. ska bli så satans kul o se den i verkligheten!!

Sen längtar jag tills på söndag.. på söndag ska jag sätta upp mina ljusstakar och julpyssla lite för då är det första advent.. då brukar min trötthet vända lite och jag börjar tycka att det är mysigt igen.. just nu tycker jag bara att det är jobbigt.. jag skulle kunna sova 24/7 utan några större problem.. förhoppningsvis kommer motivationen tillbaka..

Motivationen till träningen är som bortblåst.. den enda jag egentligen har lust med är att sova eller spendera dagarna med täcket i soffan.. det skulle vara otroligt skönt!!

Jag antar att jag nu smällt min frukost och egentligen är ”redo” att ge mig iväg till gymmet.. om 1½-2 timmar är jag hemma igen.. är det en bra tanke när man inte ens tagit mig upp ur soffan än?!

Ge mig december.. ge mig julmys NU!

Detta inlägg publicerades i Allt möjligt...., Fitnessfighten November, Träning. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar