Vinställ.. julklapp nummer 2..

Nästa julklapp som jag fick av C var ett vinställ som jag så länge har tittat på och velat ha.. kommer passa så galet bra i köket när vi flyttar 🙂

Aj löv it!!

Bilden blev ju inte direkt världsklass men det får duga.. man ser ju iaf hur det ser ut 🙂

Andra julklappar vi fick var två stekpannor i olika storlekar, snygga svarta ugnsformar, en ny vattenkokare, jag fick tidningen/boken Elvis, C fick två andra humorböcker, jag fick en ny träningsväska, nya vantar, vi fick presentkort på IKEA, presentkort på Intersport, pengar, C fick en massagedyna av mig, en tomte, en almanacka med bilder på mina syskonbarn.. det var nog det vi fick tror jag.. 🙂 Mycket mycket nöjd över alla julklapparna!

Vi har även börjat komma igång inför flytten.. C och hans bror var iväg och slängde sånt vi inte skulle ha kvar vilket resulterade i att ca 2/3 av förrådet slängdes.. så nu är det inte mycket kvar där nere 🙂 Ska väl börja packa ner saker vi inte använder dagligen när nyåret har passerat och sådär 🙂 Nära nu..

Kommer så småningom ett lååångt blogginlägg om godisverkstan jag hade här hemma dagarna innan julafton.. har inte riktigt hunnit med det än och WordPress har varit konstigt till och från dom senaste dagarna.. men ska fixa det så småningom 🙂

Detta inlägg publicerades i Allt möjligt...., Inredning, Vårat hem. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar