Fyndat..

Var på stan en sväng i onsdags för att köpa födelsedagspresent till yngsta brorsonen.. Gick igenom H&M på vägen till bussen och gick förbi ett bord med byxor.. för ynka 99 kronor.. fanns ljusblåa, mörkblåa, röda, svarta och beiga.. ville helst ha dom röda och dom svarta men dom svarta fanns inte i min storlek..

Det slutade med att jag fyndade ett par ljusblåa och ett par röda 😀
Hade dom blåa på mig igår när vi var ute och käkade några stycken från jobbet och såg idag att dom redan spruckit i en söm.. får väl gå tillbaka och kolla upp det..

Igår var jag med Carro på stadium.. dom började sin stora rea igår och sålde ut grejer för halva rea-priset.. hade inte tänkt köpa nått men man måste ju alltid kolla 😉

Slutade med att jag kom ut med två t-shirtar, en munktröja och två träningshanddukar och betalade ynka 200 kronor.. satt och funderade och ångrade mig lite på vägen hem att jag inte kollade på vårskor för dom sålde ut dom också.. men men.. får ta det en annan gång 😉

Jag har iaf fått ihop 2 par byxor, 2 t-shirtar, en munktröja och två träningshanddukar för sammanlagt 400 kronor 🙂 TRÅKIGT!

Var även hemma hos Helena och fikade en sväng och jag kollade på medan hon gjorde naglar på Carro, vi ska beställa en tavla av henne som hon ska måla och igår fick jag se en liknande som hon hade gjort till sig själv. SÅ JÄVLA SNYGG
Vi ska ha andra färger, vet dock inte vilka än, men den kommer bli galet bra! Ser fram emot att se den sen när vi bestämt hur den ska se ut och sådär 😀

Detta inlägg publicerades i Allt möjligt...., Inredning, Shopping. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fyndat..

  1. sofsan skriver:

    Men guuuuu vad hon är duktigt på att måla!!!!

    • Sara skriver:

      Visst är hon!! Tavlan är helt underbar!!
      Jag vill ha med lite mer färg, vet dock inte vilken men jag längtar som satan tills vi får den och den ska sättas upp 😀

Lämna en kommentar