Beauty bag..

Wiiie!!

I förrgår fick jag ett trevlig samtal om att jag vunnit en beauty-bag från Ladies Night och idag kom paketet 🙂


Har gått och väntat och längtat hela dagen och äntligen fick jag komma hem från jobbet och öppna det 🙂

Jag visste att det skulle innehålla en plattång men resten var en överraskning..

Paketet innehöll:

En plattång från Braun
En epilator från Braun
En rakhyvel från Venus
Raklödder från Gilette
Schampoo från Wella
Mousse från Wella
Hårinpackning från Aussie

Inget dåligt paket så jag är överlycklig och tackar så hemskt mycket 😀

Om en stund ska jag ta min lycka och dra ut på en löprunda med ett stop i Ekholmen för att kolla in Helenas nya lya 🙂

Detta inlägg publicerades i Allt möjligt..... Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Beauty bag..

  1. lena mitt bena skriver:

    epilator? vad är de? =/

Lämna en kommentar