Dumle med pepparkakssmak

image

Har idag testat den nya dumlen med pepparkakssmak.. Det är en smak som bara kommer att sträcka sig nu under vinter och juletider 🙂

Vissa omdömmen jag läst har varit negativa medan många påstod att dom var goda och smakade som pepparkaksdeg.. Farligt gott isf kände jag..

Jag kan inte riktigt bestämma mig om dom är jättegoda eller bara goda men jag skulle helt klart köpa dom igen 🙂

Dom smakar verkligen pepparkaka.. Inte bara lite eftersmak eller så utan såfort man biter igenom kolan så börjar man känna smak

Testa du också!

Detta inlägg publicerades i Sara testar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Dumle med pepparkakssmak

  1. Fia skriver:

    Skulle ha varit nått för mig om jag nu åt godis, älskar ju pepparkaksdeg 🙂

  2. Martina skriver:

    Låter spännande.. Jag kanske ska köpa en påse innan jul 🙂 Kan tänka mig att de blir gott att smälta ner som godisfluff till cupcakes också.

    • zzara88 skriver:

      Ja jag tycker faktiskt som lyckats med pepparkakssmaken.. visst.. orginal är godare men något annat hade jag inte förväntat mig 🙂 Men jag har haft samma tanke fast jag har funderat på att ha det som fyllning i tårta.. tror det kan bli riktigt gott 🙂

Lämna en kommentar